Avui estic de guardia P0

Publicat el 18/05/2026
|

Al SEM, les infermeres garantim la resposta a l’atenció sanitària a les urgències i emergències, tant des de les unitats assistencials com des de la Central de Coordinació Sanitària. A més, podem desenvolupar diferents funcions i activitats d’acord amb els nostres coneixements i experiència prèvia.

Avui estic de guàrdia a la Central de Coordinació Sanitària com a infermer de Consultoria d’emergències (Prioritat 0).

Des d’aquí, donem suport clínic immediat i prenem decisions clau en situacions d’alta complexitat.